Zwroty i reklamacje towaru
Uwaga!
Otrzymujemy dużo zgłoszeń od osób które dostały produkty odzieżowe inne niż zamawiali w internecie z płatnością za pobraniem. Nadawcą tych przesyłek jest firma z Hongkongu, a zakupy pochodzą z podejrzanych sklepów.
Sklep Humbi.pl i firma Almarina Trade Sp.K. nie ma żadnego związku z tymi przesyłkami bądź z sprzedawcami prowadzącymi podejrzane strony sprzedające podrobione produkty znanych marek.
Pamiętaj, by dokonując zakupu w sieci zawsze zwracać uwagę czy firma od której kupujesz jest warta zaufania.
Polecamy zapoznać się z poradnikiem u naszego partnera https://business.trustedshops.pl/blog/jak-rozpoznac-falszywy-sklep-internetowy/.
Prosimy nie odsyłać do nas produktów niepochodzących z naszego sklepu. Jeżeli padłeś ofiarą oszustwa internetowego zgłoś incydent do zespołu CERT Polska na stronie incydent.cert.pl
Zwrot zakupionych towarów
|
ReklamacjeJeżeli produkt zakupiony w naszym sklepie okazał się wadliwy lub uszkodzony prosimy o kontakt mailowy z naszym działem reklamacji pod adresem sklep@humbi.pl Nasi konsultanci dopełnią wszelkich starań by rozwiązać problem najszybciej jak to tylko możliwe.Uwaga: Jeżeli przesyłka nosi ślady uszkodzenia koniecznie sporządź protokół szkody. Można to zrobić w obecnościu kuriera lub przez formularz online na stronie przewoźnika. W przypadku dostawy do Paczkomatu, jeżeli paczka posiada widoczne uszkodzenia, należy na urządzeniu wybrać opcję "Mam uwagi do paczki". By proces przebiegał bezproblemowo w zgłoszeniu nalezy zamieścić:
|
Wymiany towarówNie wykonujemy wymian. Jeśli otrzymany produkt nie spełnił oczekiwań należy go zwrócić i złożyć nowe zamówienie. Za pierwotne zamówienie zostaną zwrócone środki. |